Whirlpool Arizona 1400

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool Arizona 1400 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Mozardi 05-04-2019

Super fijne Whirlpool Arizona 1400 wasmachine

Geschreven voor: Whirlpool Arizona 1400

Mijn wasmachine is aan het elfde jaar bezig. Nu beginnen pas de mankementjes, en zal ik binnenkort een nieuwe moeten kopen. Super machine. Volgende is weer een Whirlpool.

Pluspunten

• Uitgestelde start
  • Kort programma 40 graden van 1 uur

Minpunten

• Verf is onder bakje afgebladderd dus roest

houwe445 17-11-2010

wat een rot machine.
Vanaf dat deze machine 1 jaar oud was, probleem na probleem.Alles is bijna al zo vervangen. De laatste keer was dat de motor los had gelaten DIT GEBEURDE NOOIT volgens de monteur whahaha nou ja, in ieder geval wel hier dus. Hij had 'm natuurlijk al wel tig keer gemaakt. Nou na 4 jaar en 14 dagen (en jjjjaa 14 dagen na garantie!) een AEG gekocht. Ben er zo klaar mee, nooit geen whirlpool meer voor mij!!!

j-db 26-01-2010
Geschreven voor: Whirlpool Arizona 1400

Probleem na probleem. Gedurende de garantieperiode is 5 maal een monteur op bezoek geweest en ook na de garantieperiode hebben we meermaals (BETAALDE) bezoeken gehad van een monteur. Diverse mankementen zijn buiten onze schuld ontstaan.

Het grootse probleem van het laatste jaar is dat elke keer beschadigde kleding uit de machine komt na een wasbeurt.

analist 16-03-2009
Geschreven voor: Whirlpool Arizona 1400

Goede wasmachine, heb m al bijna een jaar. Nooit problemen mee gehad, geeft goede resultaat weer.